Bodytalk, het gezondheidsmagazine

Redactionele formule

De vraag naar betrouwbare informatie over gezondheid en welzijn neemt alsmaar toe. Het tweemaandelijkse gezondheidsmagazine Bodytalk N/F biedt daar een antwoord op. Bodytalk N/F een bron van diepgravende informatie over gezond en gelukkig leven. Vier redactionele pijlers staan centraal:

  • gezondheid
  • psychologie
  • bewegen
  • eten

Het magazine werd opgericht in 2006 en brengt interessante artikels en betrouwbare informatie over welzijn en gezondheid. De reportages worden geschreven in samenwerking met dokters, academici en andere wetenschappers, in een zeer toegankelijke taal. Naast interviews met experts komen er ook getuigenissen aan bod.

Sinds oktober 2012 is Bodytalk opengesteld voor adverteerders.

Lezerspubliek: personen met een interesse voor actuele gezondheidsonderwerpen

Bodytalk richt zich hoofdzakelijk op personen uit de hogere sociale klasses. De lezers van Bodytalk zijn geïnteresseerd in allerlei onderwerpen die met gezondheid te maken hebben (eten, bewegen, etc.).

Kerncijfers

  • Taal: Nederlands + Frans
  • Periodiciteit: 6x/jaar
  • Hoofdredacteur: Marleen Finoulst
  • Oprichtingsjaar: 2006
  • LLP: 296.460
  • Oplage: 169.887 exemplaren
  • Verspreiding: onder blister bij de volledige oplage van Knack en Le Vif/L’Express, boven op de eigen abonnementen 

DOWNLOAD HIER ONZE VOLLEDIGE MEDIAKIT BODYTALK

Adverteren? Vul het formulier in en wij contacteren u zo snel als mogelijk

 

=